« Back to All Topics
HULP.
Posted in 
Dear Moderators
HULP.
Posted in 
Dear Moderators
HULP.
sinds ongeveer na 2 of 3 maanden ben ik terug beginnen te spelen met deze spel! ik had een andere nickname mer 6 dobbelstenen waarvan ik het naam had veranderd naar "  тнє нαηıмєƒєη∂ı. “
Toen ik nu wilde inloggen, zag ik dat mijn bijnaam "gedeelde bijnaam" (gedeelde bijnaam) om de een of andere reden verboden was.
Niemand heeft mijn nickname gespeeld, ik heb al bijna een jaar geen strafpunten meer gekregen + Ik ben hier ook op geabonneerd + Ik heb mijn spel gemaakt op basis van backgammon en memory red! Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Als ik voor de rest van mijn leven van deze site verbannen wordt, wil ik dat graag van tevoren weten, zodat ik niet meer de moeite neem om een ​​bijnaam aan te maken en te spelen. Kan iemand mij meteen uitleggen wat het probleem is en met wie ik mijn bijnaam deel? Alleen ik ken het wachtwoord voor mijn bijnamen, niemand anders! Ik heb voor niets geld betaald! Kan iemand mij nu helpen?

Nu is mijn vraag : zal ik in de toekomst verder verbanne worden ? Ja of nee, zo ja laat mij dat weten zodat ik niet meer op de site kom !
Mensen die niet kunnen helpen of die mij doorverwijzen naar een bepaalde e-mail adres hoeft niet want er wordt niet gereageerd op de e-mails !
Beste mensen,

Skaldguard Moderator heeft mij geholpen en het is weeral opgelost, danku. Blijkbaar heeft iemand een klacht ingediend dat ik iemand zij naam heb gestolen. Maar het is terug opgelost👍👌
Groetjes
Hi,
ja, goed dat we het konden regelen.
❤️
2