« Back to All Topics
Belediging
Posted in 
General
Belediging
Posted in 
General
Belediging
Deze persoon “xxxxx” heeft mij in memory voor de 2de keer beledigd! Hij zegt vuile woorden voor mij, voor mijn moeder en voor mijn Palestijnse vlag die ik heb op mijn andere account. İk heb hem paar keer geraporteerd, ik heb een deel screenshots van wat hij tegen mij zei maar nog steeds blijft hij zonder straf! İk vraag de moderators vriendelijk om zijn chat geschiedenis te bekijken zodat ze zien wat deze persoon allemaal heeft geschreven. İk vind dit niet meer kunnen. İk raporteer en zd worden niet gestraft. İk ga mij ook niet laten doen door andere dus gelieve de oude geschreven chat geschiedenis van hem te bekijken en te vertalen want hij schreef dit allemaal in het Turks.
Hartelijk bedankt

тнє нαηıмєƒєη∂ı. ( M E R Y E M ' )
Edited by John Stewart
Hallo M E R Y E M '
Wij streven ernaar een spelomgeving te bieden die zowel veilig als plezierig is voor iedereen. Als u gedrag tegenkomt waarvan u denkt dat het in strijd is met onze Communityrichtlijnen of misbruik inhoudt, moedigen wij u aan dit onmiddellijk via de juiste kanalen te melden.

Om misbruik of verdachte activiteiten te melden, kunt u de meegeleverde functie Misbruik rapporteren gebruiken. Met deze functie kan het moderatieteam onderzoek doen en passende actie ondernemen.

Via deze link kunt u uw screenshots insturen:

https://games.flyordie.com/s/reportAbuse.html?portal=flyordie_com&lang=en


Het is belangrijk op te merken dat het ongepast is om het forum te gebruiken om iemand publiekelijk te beschuldigen van frauduleus gedrag. Iemand publiekelijk beschuldigen zonder concreet bewijs kan tot ongerechtvaardigde schade en misverstanden leiden.

Bedankt voor uw begrip
Dag,

İk beschuldig niemand want ik heb een deel screen genomen 
En deze is bewijs dat hij mij beledigd heeft en dat ik niets verzin.
Edited by John Stewart
Waarom wordt mijn bewijs ( foto ) verwijderd ?
Via deze link kunt u uw screenshots insturen:

https://games.flyordie.com/s/reportAbuse.html?portal=flyordie_com&lang=en


vriendelijke groeten en bedankt
❤️
1